Algemene voorwaarden eProjects InternetdienstenNederland.nl 

 

Op al onze aanbiedingen en overeenkomsten zijn de NLdigital Voorwaarden van toepassing. De informatie wordt via deze link meegestuurd: https//www.internetdienstennederland.nl/voorwaarden. Indien opportuun wordt er bij opstart een verwerkersovereenkomst met u opgesteld conform de standaarden van de brancheorganisatie ICT Nederland. Met een betaling gaat u akkoord met ontvangst en geldigheid van deze voorwaarden en verplicht eProjects BV, handelend onder de merknaam InternetdienstenNederland.nl en AllinOnesoftware, zich tot levering conform deze branche voorwaarden met de volgende aanvullingen:

1: Offertebedragen onder de 5000 euro excl. btw dienen binnen deze prijsstelling bij aanvang te worden voldaan. Bedragen hierboven volgen de volgende fasering: 50% van het offertebedrag bij opstart, 25% bij een testversie-, ter afronding 25% bij productie-gereed zijnde versie.

2: De optionele Jaarservice wordt bepaald via een Service Level Agreement (SLA) voor een goede, passende service per acceptatiedatum offerte voor de overeengekomen periode met o.a. 99,5% beschikbaarheid, security, applicatie- en systeembeheer en voorbereidingen beheer ontwikkelomgeving nieuw systeem, test- en productieversie, back up & calamiteitenbeheer (responstijd binnen 4:00 uur op werkdagen), technische support- en vriendelijke servicedesk. Onze systemen staan op een beveiligd, geoptimaliseerd en snel productieplatform welke dagelijks wordt beheerd. Mocht u zelf ook beheerderstoegang via bijv. FTP willen hebben, dan bent u medeverantwoordelijk voor de performance, eventuele calamiteiten en de daar mogelijk uit volgende kosten. De jaarservice wordt binnen deze prijsstelling automatisch per periode verlengd met een wijziging- en opzegtermijn van 3 maanden voor ​de einddatum van de betreffende periode, in verband met onze voorinvestering per gelijke periode vooruit voor voldoende service- & productiecapaciteit. De service wordt jaarlijks gecorrigeerd voor kostenwijzigingen in lonen, huisvesting en energie met een maximum van plus of min 2% per jaar. De in de jaarservice vooraf gebudgetteerde en ingeplande uren bieden meer continuïteit en zekerheid en hebben een korting van maar liefst tussen de 25% en 50% op het normale uurtarief achteraf wegens het efficiënter inplannen van de werkzaamheden.

3: Standaard houden we een half uur aan voor primair onderzoek naar een gemelde issue, waarna een inschatting volgt of iets binnen de garantie of service valt of dat het meerwerk betreft. Daaropvolgende werkzaamheden worden z.s.m. ingepland en behandeld. Daarbij kan spoed-, regulier of laagtarief gehanteerd worden afhankelijk van de beoordeling. Er is bij melding van issues een variabele behandeltijd o.b.v. volgorde van binnenkomst (in tegenstelling van jaarlijks geplande uren waarbij de capaciteit wordt gereserveerd en werk vooruit wordt ingepland). Ongeplande spoedwerkzaamheden buiten SLA tussen 8:00 uur en 20:00 uur wordt wegens hogere (herplannings)kosten gefaciliteerd tegen 1,5 keer het reguliere tarief. Ongepland spoedwerk op verzoek tussen 20:00 en 8:00 wordt wegens hogere kosten gefaciliteerd tegen 2 keer het reguliere tarief. Raadzaam is om tijdig wensen kenbaar te maken, advies te vragen en voldoende te reserveren voor preventief onderhoud om daarmee kosten laag te houden.

4: Omwille van een goede voortgang en om kostbaar frequent herplannen te voorkomen is de wederzijdse norm voor reactietijd zo snel mogelijk en binnen 5 werkdagen. Spoedeisende hulp wordt zo snel mogelijk en binnen 24 uur geleverd. Per de tweede herplanning door uw toedoen worden er in overleg herplanningskosten in rekening gebracht. In de meegeleverde samenwerkspecificaties staan de richtlijnen waaronder gewerkt wordt. Deze wordt bekend geacht, vraag a.u.b. om toelichting en begeleiding mochten er onduidelijkheden zijn. Een efficiënt proces is prettig werken en geeft betere resultaten. Voor het archief en de eenduidigheid dient er per issue 1 e-mail gebruikt te worden voor de beantwoording, focus en archiveerbare data, naast de andere hulpmiddelen die ter ondersteuning worden ingezet.

5: De werking van de systemen in de diverse gangbare internetbrowsers en apparaten zoals computers, tablets en smartphones valt onder 'best effort uitvoering' wegens de grote diversiteit en versies. In de regel ondersteunen wij de actuele Edge, Firefox, Chrome en Safari browser versies op pc, tablet en mobiel ten tijde van oplevering. Bij nieuwe toekomstige browser versies is (gering en gedeeld) meerwerk mogelijk. Specifieke wensen, focus en garanties zijn aanvullend mogelijk.

6: De standaard garantieperiode is gesteld op 3 maanden waarbinnen de systemen voldoende getest zouden moeten zijn, na 3 maanden volgt beoordeling of zaken binnen SLA vallen indien aanwezig, dan wel een prijsopgave voor de wensen of coulanceregeling in overleg.

7: Het opzeggen van een periodieke dienst kan gemakkelijk per mail aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met een verzoek om bevestiging (die binnen 5 werkdagen wordt verzonden). Hierna kunnen wij helpen met een overdracht en opschoning van uw gegevens.

8. Het systeem kan aanvullend losgemaakt worden van ons beveiligd en managed productieplatform en overdraagbaar gemaakt met aanpassingen, documentatie, instructie en transitiebegeleiding.