Blog

Extra geldstroom voor belangenorganisaties

Nu veel subsidies onzeker worden, is het aan de besturen van verenigingen of belangenorganisaties om de jaarbudgetten veilig te stellen en op zoek te gaan naar nieuwe geldstromen. In de veelheid van beschikbare online informatie wordt het voor belangenorganisaties ook nog moeilijker om relevant te blijven voor de doelgroepen.

Belangenvereniging Sien

Belangenvereniging Sien werkt sinds kort met ons samen aan een serie innovatieve projecten! Sien is een vereniging die zich sterk maakt voor de belangen van mensen met een verstandelijke beperking en hun omgeving. Sien geeft advies, begeleidt, traint en brengt mensen met elkaar in contact.

IPv6

De afgelopen decennia hebben alle computers via het internet met elkaar kunnen praten. Om dit mogelijk te maken heeft iedere computer een internet adres. Dat adres ziet er ongeveer zo uit: 56.195.87.35. Alleen is er een probleem; het aantal adressen is beperkt. Langzaam naderen we het punt dat er geen adressen meer beschikbaar zijn.

Lange trefwoorden effectief of een flop

U heeft waarschijnlijk regelmatig gehoord dat korte zoekopdrachten veel gebruikt worden, terwijl de lange zoekopdrachten niet zo populair zijn. Is dit wel een realistisch beeld van de gemiddelde gebruiker? Op basis van een zoekopdrachten database met 1.4 biljoen opdrachten, geven wij u inzicht in het gedrag van de gebruik en de lengte van de zoekopdracht met het volume.

Designtrends in 2017

Afgelopen jaren zagen we een groei in interactie, functionaliteit, meer synergie met externe tools en meer kruisbestuiving van social media. Designs werden simplistisch, het zgn. flat design. Met name de vertaalslag naar tablet en mobiel spelen hierin een sleutelrol. We bekijken het web meer met mobiel en tablet dan de pc of laptop, dus een eenvoudige(re) opzet en navigatie is een must. Voor informatieve webportals ligt hier bijvoorbeeld de grootste uitdaging. Hoe zit dat nu precies?

Ons CRM gewoon eens uitproberen?

Met het handzame en complete AllinOneSoftware CRM beschikt een organisatie standaard al over meer dan 20 handige werkmodules zoals gedeelde agenda's, contacten, kansen, offertes. Waarom is dit handig? Met dit CRM is onder andere uw contactadministratie overzichtelijk geregeld, is er overzicht van de belangrijkste kansen, is het duidelijk wat prioriteit heeft en krijgen medewerkers informatie voor zelfsturing. Door de betere registratie van activiteiten ziet iedereen sneller wat er goed of wat er juist mis dreigt te gaan.

Laatste blogposts

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12