Blog

Perfect pakket voor advocaten

Wat is er nu belangrijk voor een sterk online profiel en hoe pluk je daar als advocatenkantoor de vruchten van? Wij zoomen in op dit vraagstuk en hebben hiervoor een pakket samengesteld van online oplossingen op maat. We kunnen hierdoor snel en goed van dienst zijn. Is uw site bijvoorbeeld al responsive? Is de vindbaarheid optimaal? Worden social media goed benut? Dit zijn kernpunten die onderdeel uitmaken van een goede strategie. Benieuwd naar verbeterpunten die op uw organisatie van toepassing zijn?

CMS / CRM voor professionals

Voor kennisintensieve professionals bieden wij een geoptimaliseerd pakket met CMS en CRM ontwikkeld. De basis is een mooie responsive website voor een goede uitstraling. Er is speciale aandacht voor de vindbaarheid. Voor de regelmaat en continuiteit staan tekstschrijvers klaar om periodiek relevante content toe te voegen, zodat u er zelf niet aan hoeft te denken. Ook zijn er modules voor automatische content die de relevantie voor zoekmachines verhoogt. Met de social media publisher publiseert u in een keer door op gekozen media in aangepaste formaten zoals LinkedIn, Facebook, Twitter of Instagram (of wat er tzt in is). Wij helpen u ook met een pragmatische internetstrategie waar de uitvoering u maandelijks slechts een paar uur kost. Met het CRM houdt u de extra kennis vast en kunt zo de voorsprong houden bij uw relaties.

Meer leden en beter vindbaar

Bezoekers van uw website kunnen zogenaamde 'teasers' (gedeelte, intro) van uw publicaties en bladen online lezen om geïnteresseerd te raken. Vervolgens kan men via een gelinkte 'word-lid' pagina toegang krijgen tot de gehele publicatie. Bezoekers worden zo sneller lid in hun natuurlijke navigatie op de website en dragen bij aan de algemene informatievoorziening. De 'word-lid' functie kan gekoppeld worden aan iDeal of andere betaalvormen en verlicht daarmee mede de administratie. We richten ons op een percentage nieuwe leden per jaar waardoor deze service snel bijdraagt aan het budget van de organisatie en zichzelf terugverdient.

De communicatiehub

Wat is 'de communicatiehub'? Één omgeving waar website en social media kanalen beheerd kunnen worden. Ontstaan uit de vraag naar een plek waar centraal (in plaats van decentraal) kanalen kunnen worden onderhouden. De platform biedt een gebundelde beheeromgeving: alle online communicatie in één overzicht. In de hub worden berichten tussen Facebook, LinkedIn, Twitter en de website uitgewisseld (en naar keuze ook vice versa) voor een optimale kruisbestuiving.

Workshop "Meer leden via internet"

Internet en social media zijn perfecte instrumenten om leden te werven, maar welke zijn nu het meest effectief en het meest haalbaar in jouw geval? In de workshop 'Meer leden via internet' werken we aan een concreet plan voor het vinden, boeien en binden van leden via internet voor de vereniging of stichting. In 3 uur tijd geven we je een reeks handvatten mee die voor de gehele organisatie inzetbaar is met resultaat! Een doelgroepanalyse, inzet van social media, interactie en conversie zijn hierin sleutelwoorden. Meer weten? Bel of laat een berichtje achter onder in de site.

Een warm welkom voor Collage Almere!

We hebben een platform ontworpen voor het aanbod van kunst en cultuur in de regio Almere. Op www.collage-almere.nl is een webportal opgezet waar aanbieders activiteiten kunnen aanbieden en scholen deze kunnen afnemen. De site is gekoppeld aan een CRM, waarin jaarbudgetten automatisch bijgewerkt worden. Het CRM is gekoppeld aan Office 365 om alle boekingen in te zien. Een volledig geautomatiseerd proces van aanvraag tot afhandeling is hierdoor mogelijk. Met trots kijken wij terug op een vlot ontwikkelproces en een prachtig eindproduct. In samenwerking met Collage Almere en Rosa Vitalie voor de vormgeving.