Diensten

online strategie

Online strategie


Wij helpen je professionaliseren en je online profiel naar een volgend niveau te tillen


meer informatie

crm 2

CRM oplossingen


Open source en volledig op maat inrichtbaar, gebaseerd op het flexibele Vtiger CRM


meer informatie

webcare

Webcare


Beheer van social media kanalen en contentkalender met behulp van Obi4WAN


nieuwsbrieven 2

Nieuwsbrieven


Acymailing & Mailchimp campagnes ingeregeld met ondersteuning en beheer


appmachine

App development


Apps bouwen met de 'Legoblokjes' van Appmachine, er is voor iedereen een app


meer informatie

website

Webdesign


Joomla! & Wordpress websites op maat met premium templates van Rockettheme


meer informatie

dtp

DTP


Je corporate identity en alle bijbehorende spullen 100% netjes geregeld


meer informatie

koppelingen

Koppelingen


Realtime 1-way en 2-way middleware om je pakketten te laten communiceren


meer informatie

workshops

Workshops


We dragen graag onze kennis en ervaringen over in indviduele- en groepssessies


seo sea

SEO / SEA


We maken je vindbaar online, organisch en via advertentiecampagnes


meer informatie

hosting service

Hosting & service


Technisch ontzorgd en veilig online met een passend onderhoudscontract


meer informatie

contentcreatie

Contentcreatie


Professionele teksten, fotografie, custom visuals, infographics en video's die scoren


meer volgt...

Webcare

Beheer van social media kanalen en contentkalender met behulp van Obi4WAN

Wil je snel reageren op klantvragen of opmerkingen die via verschillende social media kanalen worden geuit? Met webcare van Internetdiensten Nederland kom je verder.
Staat service bij jou ook hoog in het vaandel en wil je via facebook, twitter, linkedin, instagram, blogs, forums of andere kanalen zelf informatie verspreiden naar gerichte doelgroepen? Wij kunnen je helpen met het opzetten van “online klantenservice-plus”.

Met onze webcare oplossingen kun je:

  • problemen en klachten signaleren die anders onopgemerkt blijven
  • gevoed worden met trending topics en relevante discussies
  • constructief reageren op vragen en klachten
  • ervaringen van de klant gebruiken om service te verbeteren
  • proactief informatie delen via social media met een of meer doelgroepen

Om dit te bereiken beschikken wij over de volgende mogelijkheden:

  • online chatbot voor je verschillende kanalen (met volledig inzicht in gesprekshistorie)
  • real-time desktopnotificaties en alerts
  • inzicht in de PR waarde van door jou geplaatste berichten
  • geïntegreerde metingen van de klanttevredenheid
  • profilering van je klantenbestand en je potentiële klanten
  • realtime media monitoring (waar en hoe word je genoemd?)
  • social CRM

Tevreden klanten

Het snel beantwoorden van vragen en oplossen van problemen is van groot belang voor een goede klanttevredenheid. Maar webcare doet veel meer dan dat. Je kunt het eigenlijk zien als een manier waarop je service, communicatie, PR en marketing combineert. Je ziet dat het publiekelijk oplossen van de klacht leidt tot een tevreden klant en tot positieve mond op mondreclame. Sommige bedrijven gebruiken webcare zelfs om viraal te gaan. Door ludieke reacties worden hun posts soms wel duizenden keren gedeeld en geliked op het web!

Oplossingen op maat

Op dit moment maken veel grote bedrijven, zoals online kledingwarenhuizen, telecombedrijven, openbaar vervoersbedrijven en banken gebruik van webcare oplossingen. Zij zetten webcareteams in om hun (online) klantenservice goed te laten functioneren. Maar ook middelgrote en kleinere bedrijven kunnen veel baat hebben bij een goede webcare. Internetdiensten Nederland biedt juist voor deze bedrijven oplossingen op maat. We stemmen individueel af welke tools het best passen en het meest effectief zijn. Dit kan variëren van het profileren van je klantenbestand tot het volledig uit handen nemen van de webcare, waardoor je zelf tijd overhoudt voor de kernactiviteiten binnen je bedrijf.

Zelf ontdekken?
Vraag een adviesgesprek aan op bij ons op kantoor of bij jou op locatie en we begeleiden je erdoorheen!

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
  • social media
  • strategie
  • Webcare