Diensten

Onze werkwijze is professioneel en doelgericht, met oog voor detail van concept tot nazorg. Een website moet primair voor de organisatie werken en impact hebben op de doelgroepen. Waar mogelijk passen wij open source onderdelen toe. Een gebruiksvriendelijk ingerichte Joomla! of Wordpress Content Management Systeem stelt u zelf in staat om de website te beheren. Een breed assortiment aan uitbreidingen en extensies biedt uitkomst voor de functionele delen van de site. De moderne design sjablonen die wij geheel naar wens voor u inrichten en stijlen zorgen voor een uniek karakter. Een laagdrempelige en voordelige aanpak.

Concepten, wireframes & prototypes

Wat zijn de doelen? Hoe bereik je het beste het publiek en met wat voor strategische indeling kun je dat het beste bereiken? Dit zijn vragen die in een voorfase belicht worden. Naast een goede intake kunnen we indien wenselijk de te bouwen website in blauwdrukken vooraf monteren. Op deze manier vangen we zoveel mogelijk af en hoeft er gaandeweg of achteraf niet bijgestuurd te worden. Dit brengt duidelijkheid en kracht bij aan ideeën en werkt vaak als katalysator voor de beeldvorming.

Responsive webdesign als standaard

Afgelopen jaren is de groei van bezoekers die websites bekijkt met tablet of smartphone flink toegenomen. Deze doelgroep vereist een aparte benadering in navigatie en indeling voor een goede gebruikerservaring. Wij leveren onze websites daarom standaard geoptimaliseerd voor desktop, tablet en smart-phone. Daarmee bent u ook op deze vlakken bij de tijd en mist u geen bezoekers en conversie.

Webcare

Beheer van social media kanalen en contentkalender met behulp van Obi4WAN

'Online klantenservice-plus'

Wil je snel reageren op klantvragen of opmerkingen die via verschillende social media kanalen worden geuit? Met webcare van Internetdiensten Nederland kom je verder.
Staat service bij jou ook hoog in het vaandel en wil je via facebook, twitter, linkedin, instagram, blogs, forums of andere kanalen zelf informatie verspreiden naar gerichte doelgroepen? Wij kunnen je helpen met het opzetten van “online klantenservice-plus”.

Met onze webcare oplossingen kun je:

  • problemen en klachten signaleren die anders onopgemerkt blijven
  • gevoed worden met trending topics en relevante discussies
  • constructief reageren op vragen en klachten
  • ervaringen van de klant gebruiken om service te verbeteren
  • proactief informatie delen via social media met een of meer doelgroepen

Om dit te bereiken beschikken wij over de volgende mogelijkheden:

  • online chatbot voor je verschillende kanalen (met volledig inzicht in gesprekshistorie)
  • real-time desktopnotificaties en alerts
  • inzicht in de PR waarde van door jou geplaatste berichten
  • geïntegreerde metingen van de klanttevredenheid
  • profilering van je klantenbestand en je potentiële klanten
  • realtime media monitoring (waar en hoe word je genoemd?)
  • social CRM

Tevreden klanten

Het snel beantwoorden van vragen en oplossen van problemen is van groot belang voor een goede klanttevredenheid. Maar webcare doet veel meer dan dat. Je kunt het eigenlijk zien als een manier waarop je service, communicatie, PR en marketing combineert. Je ziet dat het publiekelijk oplossen van de klacht leidt tot een tevreden klant en tot positieve mond op mondreclame. Sommige bedrijven gebruiken webcare zelfs om viraal te gaan. Door ludieke reacties worden hun posts soms wel duizenden keren gedeeld en geliked op het web!

Oplossingen op maat

Op dit moment maken veel grote bedrijven, zoals online kledingwarenhuizen, telecombedrijven, openbaar vervoersbedrijven en banken gebruik van webcare oplossingen. Zij zetten webcareteams in om hun (online) klantenservice goed te laten functioneren. Maar ook middelgrote en kleinere bedrijven kunnen veel baat hebben bij een goede webcare. Internetdiensten Nederland biedt juist voor deze bedrijven oplossingen op maat. We stemmen individueel af welke tools het best passen en het meest effectief zijn. Dit kan variëren van het profileren van je klantenbestand tot het volledig uit handen nemen van de webcare, waardoor je zelf tijd overhoudt voor de kernactiviteiten binnen je bedrijf.

Zelf ontdekken?
Vraag een adviesgesprek aan op bij ons op kantoor of bij jou op locatie en we begeleiden je erdoorheen!

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
  • social media
  • strategie
  • Webcare

Een website die (voor je) werkt

Een website is als uitgangspunt de verbindende factor van alle online communicatie. Iedereen, van toevallige bezoeker tot doelgroep en porentiële werknemer zal eens een kijkje nemen en een gevoel krijgen. Een indruk. Die indruk moet goed zijn. Parallel moet een website werken voor de organisaties en resultaten tonen door conversie. Denk hierbij aan meer leden, donateurs, (webshop)aankopen, (nieuwsbrief)aanmeldingen, contactverzoeken, vragen, likes etc. Wij weten precies hoe deze processen gefaciliteerd kunnen worden en gaan graag samen met u deze uitdaging aan.

Een fijne samenwerking

Een persoonlijke aanpak heeft bij ons de voorkeur. We werken niet vóór maar mét klanten en zien onszelf meer als webpartner dan enkel de webbouwer. Samen met u spreken we planning, wederzijdse wensen en verwachtingen door. Alle projectmatige informatie houden we bij in documentatie op een gezamenlijke, gedeelde online omgeving.
Transparant en helder