Diensten

Onze werkwijze is professioneel en doelgericht, met oog voor detail van concept tot nazorg. Een website moet primair voor de organisatie werken en impact hebben op de doelgroepen. Waar mogelijk passen wij open source onderdelen toe. Een gebruiksvriendelijk ingerichte Joomla! of Wordpress Content Management Systeem stelt u zelf in staat om de website te beheren. Een breed assortiment aan uitbreidingen en extensies biedt uitkomst voor de functionele delen van de site. De moderne design sjablonen die wij geheel naar wens voor u inrichten en stijlen zorgen voor een uniek karakter. Een laagdrempelige en voordelige aanpak.

Concepten, wireframes & prototypes

Wat zijn de doelen? Hoe bereik je het beste het publiek en met wat voor strategische indeling kun je dat het beste bereiken? Dit zijn vragen die in een voorfase belicht worden. Naast een goede intake kunnen we indien wenselijk de te bouwen website in blauwdrukken vooraf monteren. Op deze manier vangen we zoveel mogelijk af en hoeft er gaandeweg of achteraf niet bijgestuurd te worden. Dit brengt duidelijkheid en kracht bij aan ideeën en werkt vaak als katalysator voor de beeldvorming.

Responsive webdesign als standaard

Afgelopen jaren is de groei van bezoekers die websites bekijkt met tablet of smartphone flink toegenomen. Deze doelgroep vereist een aparte benadering in navigatie en indeling voor een goede gebruikerservaring. Wij leveren onze websites daarom standaard geoptimaliseerd voor desktop, tablet en smart-phone. Daarmee bent u ook op deze vlakken bij de tijd en mist u geen bezoekers en conversie.

Koppelingen

Realtime 1-way en 2-way middleware om je pakketten te laten communiceren.

Breng al je bedrijfsadministratie en klantgegevens op één centrale plek. Ons CRM is snel, flexibel en kan naar wens integreren met derde partijen zodat je alles binnen handbereik hebt en o.a. je sales-, of klanten-, of ledenwervingsprocessen kunt opdrijven.

CRM koppelen met website

Plaats aanmeldingen op events en nieuwsbrieven direct als leads in het CRM of meld je contacten direct aan voor je nieuwsbrieven. Door slimme filters en selecties te maken kun je gericht en efficiënt marketen.
Het is ook mogelijk om contact-, lidmaatschaps- en vraagformulieren aan het CRM te koppelen. Je bouwt daarmee een dossier op bij je contacten en daarbij een rijke kennisbank.

CRM koppelen met webshop

Door de bestellingen naar je CRM weg te laten schrijven kun je rapportages maken over populaire artikelen en daar je marketing handig op aanpassen. Ook kan het CRM een doorgeefluik (of zgn middleware) zijn naar externe administratie- of voorraadsoftware.

CRM koppelen aan ledenadministratie

Ledenadministratie uitbreiden naar volledige dossiers met uitgebreide profielinformatie? Dat kan! We gebruiken de basisgegevens en weerspiegelen deze in ons CRM. Daarin kun je naar wens velden aanmaken om een volledig plaatje te krijgen van jouw informatiebehoefte. 

CRM koppelen met boekhouding

Bespaar tijd door het CRM ook aan je boekhoudpakket te koppelen. Alle facturen en bestellingen worden eenvoudig gesynchroniseerd zodat je altijd een kloppend overzicht hebt van de omzet.
Koppelingen die klaarstaan:

  • Unit4 - Multivers
  • E-boekhouden
  • Microsoft Dynamics
     

Zelf ontdekken?
Vraag een adviesgesprek aan op bij ons op kantoor of bij jou op locatie en we begeleiden je erdoorheen!

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
  • Websites
  • Koppeling
  • CRM
  • boekhouding

Een website die (voor je) werkt

Een website is als uitgangspunt de verbindende factor van alle online communicatie. Iedereen, van toevallige bezoeker tot doelgroep en porentiële werknemer zal eens een kijkje nemen en een gevoel krijgen. Een indruk. Die indruk moet goed zijn. Parallel moet een website werken voor de organisaties en resultaten tonen door conversie. Denk hierbij aan meer leden, donateurs, (webshop)aankopen, (nieuwsbrief)aanmeldingen, contactverzoeken, vragen, likes etc. Wij weten precies hoe deze processen gefaciliteerd kunnen worden en gaan graag samen met u deze uitdaging aan.

Een fijne samenwerking

Een persoonlijke aanpak heeft bij ons de voorkeur. We werken niet vóór maar mét klanten en zien onszelf meer als webpartner dan enkel de webbouwer. Samen met u spreken we planning, wederzijdse wensen en verwachtingen door. Alle projectmatige informatie houden we bij in documentatie op een gezamenlijke, gedeelde online omgeving.
Transparant en helder