Diensten

CRM

Voor profit

Een compleet en flexibel CRM systeem is onmisbaar voor een efficiënte werkstrategie en productie. Onze CRM oplossingen zijn uitgebreid en bieden een goede basisinrichting in uw organisatie om snel aan de slag te kunnen. Altijd en overal inzetbaar voor al uw ledenadministratie, relatiemanagement, werving en selectie. Om nog beter in te spelen op uw behoeftes leveren wij schaalbare pakketten voor al uw contacten, rapporten, sales, marketing, planning, offerteproces, facturatie, urenlogs, agenda en integratie met Office 365. Middels een CRM bent u beter in staat om klantgerichter te opereren. Wij nemen een uitgebreide intake en zorgen ervoor dat u snel aan de slag kunt.

  • Professional editie
  • vanaf € 25,- p/m
  • Altijd en overal relatiebeheer in de cloud
  • Voor 2 gebruikers
  • Organisaties / contacten
  • Agenda / events
  • Verkoopkansen / offertes / facturen
  • Projecten en urenlogs
  • Rapportages
  • Marketingtools
  • Import / Export functies
  • Koppelingen website / office365 / financiële pakketten
  •  
  • Vraag naar de Demo
  • Team editie
  • vanaf € 50,- p/m
  • Ideaal voor teamgebruik
  • Voor 5 gebruikers
  • Organisaties / contacten
  • Agenda / events
  • Verkoopkansen / offertes / facturen
  • Projecten en urenlogs
  • Rapportages
  • Marketingtools
  • Import / Export functies
  • Koppelingen website / office365 / financiële pakketten
  •  
  • Vraag naar de Demo
  • Enterprise editie
  • vanaf € 150,- p/m
  • Compleet ingericht CRM
  • Voor 10+ gebruikers
  • Organisaties / contacten
  • Agenda / events
  • Verkoopkansen / offertes / facturen
  • Projecten en urenlogs
  • Rapportages
  • Marketingtools
  • Import / Export functies
  • Koppelingen website / office365 / financiële pakketten
  •  
  • Vraag naar de Demo
 

Vraag om een demo op maat onder begeleiding van een van onze experts.

Voor non-profit

U wilt snel, simpel en accuraat leden-, donateur- en vrijwilligersbeheer kunnen beheren, dat kan met onze uitgebreide CRM oplossingen. Overal toegankelijk en laagdrempelig in gebruik. Voor ieder type is er een pakket samen te stellen, klein of groot. Middels ons CRM bieden wij uitkomsten voor uw ledenkaarten, donaties, betalingsoverzichten, contactbeheer, communicatiestromen, marketing, agenda en een integratie met Office 365.

  • CRM Basis editie
  • vanaf € 25,- p/m
  • Simpel en snel contactenbeheer in de cloud
  • Voor 2 administratiemedewerkers
  • Contacten, donateurs en ledenkaarten
  • Agenda en evenementen
  • Betalingen en donaties registratie
  • Organisaties (sponsors, partners)
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Vraag naar de Demo
  • CRM Team editie
  • vanaf € 50,- p/m
  • Ideaal voor teamgebruik
  • Voor 5 administratiemedewerkers
  • Contacten en ledenkaarten
  • Agenda en evenementen
  • Betalingen en donaties registratie
  • Organisaties (sponsors, partners)
  • Rapportages
  • Marketingtools
  • Import / Export functies
  • Koppelingen met website / financiële pakketten
  •  
  • Vraag naar de Demo
  • CRM Team editie Plus
  • vanaf € 150,- p/m
  • Compleet ingerichte ledenadministratie
  • Voor 10+ administratiemedewerkers
  • Contacten, donateurs en ledenkaarten
  • Agenda en evenementen
  • Betalingen en donaties beheer
  • Organisaties (sponsors, partners)
  • Rapportages
  • Marketingtools
  • Import / Export functies
  • Koppelingen met website / financiële pakketten
  •  
  • Vraag naar de Demo
 

Vraag om een demo op maat onder begeleiding van een van onze experts.

Social CRM

Met social CRM beheert u al uw klantcontacten en berichten op een centrale plek, hierdoor kunt u sneller en gerichter reageren en inspelen op de behoeften van de klant. Het contact met klanten via Facebook of Twitter handelt u net zo gemakkelijk af met ons CRM-systeem als een telefonisch gesprek of communicatie via e-mail. Bovendien ontvangt u informatie over het gedrag van uw klanten op social media. Wij bieden de juiste CRM oplossingen om de kloof te dichten van verschillende social media platformen en brengen dat bij een. Geïnteresseerd in onze sociale tools? Wij denken graag met u mee.

Koppelingen

Breng al uw bedrijfsadministratie en klantgegevens op één centrale plek. Ons CRM is snelflexibel en kan naar wens integreren met derde partijen zodat u alles binnen handbereik heeft en o.a. uw salesprocessen kunt opdrijven.

Koppelen met websites

Plaats aanmeldingen op events en nieuwsbrieven direct als leads in het CRM of meld uw contacten direct aan voor uw nieuwsbrieven. Door slimme filters en selecties te maken kunt u gericht en efficient marketen.

Het is ook mogelijk om contact- en vraagformulieren aan het CRM te koppelen. Je bouwt daarmee een dossier op bij uw contacten en daarbij een rijke kennisbank.

Koppelen met webshops

Door de bestellingen naar uw CRM weg te laten schrijven kun je rapportages maken over populaire artikelen en daar de marketing op aanpassen.

Koppelen met boekhouding

Bespaar tijd door het CRM ook aan uw boekhoudpakket te koppelen. Alle facturen en bestellingen worden eenvoudig gesynchroniseerd zodat je altijd een kloppend overzicht hebt van de omzet.

Workshops

Interesse in onze CRM-diensten en wilt u deze graag adopteren? U kunt onze online demo gratis uitproberen en de juiste CRM uitkomst vinden die het beste aansluit op uw behoeften. Wij zorgen ervoor dat u perfect van start kan gaan en leveren diverse workshops om u kennis bij te brengen over ons CRM systeem en alle mogelijkheden hiervan. Wij leren u hoe u succesvol een CRM oplossing kunt installeren binnen uw organisatie.