Schaalbare open-source CRM
Op basis van het wereldwijd gebruikte Vtiger CRM ontwikkelt IDN maatwerkpakketten voor duurzame organisaties, commerciële organisaties (MKB & MKB+) en goede doelen. Daarbij maak je geen onderdeel uit van een keurslijf, maar heb je je eigen oplossing. Geen wachtrijen voor doorontwikkelingen, maar snel en flexibel inspelen op de actuele behoefte. Het pakket is koppelbaar met diverse externe tools zoals je website, mailclients, office365, social media, financiële software en meer.
De voordelen
- Open-source
- Cloudbased software
- Veilig (ISO 27001 certified)
- Flexibel
- Schaalbaar
Voor profit
Een compleet en flexibel CRM is onmisbaar voor een efficiënte werkstrategie en de dagelijkse productie. Onze oplossingen voor het MKB en het MKB+ zijn in de basis al uitgebreid en bieden een bruikbare inrichting voor jouw organisatie om direct aan de slag te kunnen. De cloudbased software is altijd en overal inzetbaar voor relatiemanagement, administratie, werving en selectie. Om scherp in te kunnen spelen op jouw behoeftes houden we van schaalbare oplossingen. Daarom kunnen we de basis naar wens uitbreiden met geautomatiseerde werkprocessen, koppeling met je website of portal, marketing, planning, urenregistraties en office-functionaliteiten.
Voor non-profit
Als non-profit-organisatie wil je snel, laagdrempelig en accuraat je leden-, donateur- en vrijwilligersgegevens kunnen beheren. Belangrijk daarbij is een partner die naast je staat, je begeleidt en als achterwacht dient bij wisseling van de wacht of uitval. IDN helpt graag met inzet van een CRM-oplossing op maat. De kennis uit het commerciële domein hebben we toegepast op een leden-CRM met eigen jargon, werkprocessen en eenvoud in gebruik. Veilig gehost in de cloud kun je als administratie overal bij: ledenkaarten, donaties, betalingsoverzichten, contactbeheer, communicatiestromen, marketing en je agenda.
Features
- Eigen dashboard met widgets
- Gebruikers, rollen en rechten
- Agenda (evt. gekoppeld en gedeeld)
- Urenregistratie
- Organisaties
- Contacten
- Projecten & planning
- Evenementen
- Rapportage
- Filters / selecties
.. en nog meer features
- Donaties
- Contributies
- Documenten
- Lidmaatschappen
- Marketing (campagnes, mailings)
- Communicatie- en documentsjablonen
- Social CRM
- Google Search & Linkedin directory
- Webcare / mentions
- Sales (leads/kansen/ offertes/ facturen)
Koppelingen
Het pakket is te koppelen met externe software, via Api of middleware.
Een deel ligt al bij ons op de plank, de rest is te maken.
Website & webportals
- Joomla!
- Wordpress
Nieuwsbrieven
- Acymailing
- Mailchimp
Financieel
- E-boekhouden
- Unit 4 - Multivers
- Twinfield
DIS / office
- Microsoft Dynamics
- Microsoft Office
Mail / agenda
- Microsoft Outlook
- Google Calendar
Socials
- Flickr
Overige
- Microsoft Dynamics
- VOIP Clients (telefonie)
- Appmachine
Security
Je data is bij ons in goede handen. We werken voor secure hosting samen met partner Tilaa.
Webserver, server, verbinding, actuele data, alles beveiligd.
- Datacentrum gecertificeerd met ISO 27001, ISO 9001 (PCI-DSS)
- Beveiligde verbinding met passend SSL-certificaat
- Afscherming via VPN, Firewall, IP adressen en SSH mogelijk
- Managed CRM incl. updates
- Beheerbaar rechtenmodel binnen CRM
- Beperkte sessieduur
- Server- en CRM-logging
- Bewerkersovereenkomst / AVG
- Opties voor datacleanup
Werkwijze
Onze oplossingen zijn inzetbaar voor klein- en grootschalige organisaties en kunnen met de organisatie meegroeien. IDN zet een eigen installatie voor je klaar in de cloud en richt het pakket samen met degenen die het gaan gebruiken in. We kijken mee naar jargon, dossieropbouw, databehoefte en werkprocessen.
Na het inrichten dragen we het pakket over middels trainingen zodat je écht weet hoe alles werkt. In de nazorg denken we met je mee in doorontwikkeling, doen we opfriscursussen en staan we tot je dienst als achterwacht.