Cases

Jeugdhulp Friesland App, Jeugdhulp app

Jeugdhulp Friesland maakt het verschil in het leven van kwetsbare kinderen en gezinnen door het gewone, zo optimaal mogelijke leven van een kind of jongere, te herstellen zonder dat er nog professionele hulp nodig is. Voor evenwichtig leven voor ieder kind. In de jeugdhulp app vind je verwijzing naar relevante social media kanalen, informatie voor pleegouders, pleeggezinnen, overzicht van verwijzers, nieuws en activiteiten.

Pleegzorg app, Sterk Huis app

Ieder kind heeft het recht om op te groeien in een gezin. Maar soms kan een kind voor korte of langere tijd niet thuis wonen. Pleegzorg Sterk Huis zoekt voor deze kinderen een pleeggezin waar ze rust en veiligheid vinden en zich kunnen ontwikkelen. In de pleegzorg app vind je onder andere informatie voor pleegouders, pleegkinderen, verwijzers, over matching, nieuwsberichten en activiteiten.

Vereniging Humanitas biedt vanuit het humanistische gedachtegoed maatschappelijke ondersteuning bij diverse vraagstukken. Verspreid over het land zijn 82 afdelingen verdeeld in vijf districten. In Amsterdam zit het landelijk bureau. Veel afdelingen zijn actief op social media, maar wenden zich tot het landelijk bureau voor ideeën en content. IDN helpt conceptueel en uitvoerend om social media in te zetten met als doel te professionaliseren, de naamsbekendheid te vergroten en het merk te laden.

VVE-010 richt zich op het informeren, activeren en verduurzamen van verenigingen van eigenaren (VvE’s) in Rotterdam. Iedere persoon woonachtig in een gebouw met meerdere woningen onder één dak is automatisch lid van de VvE. Omdat niet iedere regio in Rotterdam even goed is georganiseerd in bijvoorbeeld het onderhouden van een pand, ondersteunt VVE-010 waar mogelijk. IDN helpt in de brede zin bij het bereiken van dit doel door te ondersteunen in de communicatieve uitingen.

De VMCE werkt nauw samen met het UMC Utrecht en bracht ons in contact. Ze trekken gezamenlijk op voor de publicatie van een app voor de afdeling dermatologie. De app helpt huidpatiënten met informatievergaring na diagnose, met intructievideo’s over hoe je moet smeren en met je eigen smeerschema. Daarnaast kun je bijhouden welke medicatie je naast de zalf of zalven gebruikt en kun je een logboek bijhouden in hoeverre je pijn en jeuk ervaart. Deze kun je dan weer handig doorspelen naar je arts.

Klaar voor vernieuwing?

Laat ons een onderdeel uitmaken van jouw online succesverhaal

Schakel onze hulp in

Service

Werken wij al samen? Heb je een vraag of verzoek? Stuur een ticket in!

Nieuwsbrief

Schakel javascript in om dit formulier in te dienen

WordPress partner van InternetDiensten Nederland
SE Ranking partner van InternetDiensten Nederland
Hootsuite partner van InternetDiensten Nederland
VTiger partner van InternetDiensten Nederland
Joomla partner van InternetDiensten Nederland
Flippingbook partner van InternetDiensten Nederland
Hosted Power partner van InternetDiensten Nederland
Woocommerce webshop oplossingen via InternetDiensten Nederland
Magento webshop oplossingen via InternetDiensten Nederland
Tilaa partner van InternetDiensten Nederland
StackPath partner van InternetDiensten Nederland
Akeeba partner van InternetDiensten Nederland