Cadeautje van Google. Google biedt non-profit organisaties een gratis advertentiebudget aan ter waarde van 10.000 dollar per maand. Te mooi om waar te zijn? Op deze pagina vertellen we je er alles over.
Google Grants, hoe werkt dat? Als je je als non-profit organisatie aan bepaalde richtlijnen en regels voldoet, kom je in aanmerking voor een maandelijks advertentiebudget van 10.000 dollar. Je krijgt de mogelijkheid om dit budget in te zetten bij het adverteren via Google. Daarbij kun je deze advertenties zo inrichten dat het jouw organisatie meer bereik, impact, donaties en aanmeldingen oplevert. We begrijpen dat je vragen hebt, we proberen ze hieronder te beantwoorden. Vraag ook de gratis online workshop IDN Google Grants aan via de afspraakbutton.
We hopen dat ons enthousiasme is overgeslagen en je graag meer informatie van ons ontvangt. Lees hieronder meer.
Sinds Olijf is begonnen met Google Grants zijn het aantal bezoekers gestegen met 400% en het aantal conversies met 35%. Door de periodieke feedback op content kwam er ook meer relevant bezoek en werd het aantal bouncers verkleind.
Onze samenwerking met MS Research heeft geleid tot een hogere CTR. Hierdoor zijn er meer mensen bereikt, wat een grotere naamsbekendheid creëerde.
Voor Wij.Land hebben we meer website-clicks gegenereerd. De website is duizenden keren vaker bekeken sinds wij in samenwerking met hen de Google Grants hebben ingericht!
We beheren de Google Grants van meerdere non-profitorganisaties en behalen daarmee mooie resultaten.
IDN kan in de praktijk met het volgende helpen:
Wil je meer over IDN Google Grants weten? Plan een afspraak!
Werken wij al samen? Heb je een vraag of verzoek? Stuur een ticket in!