IDN Blogs
We houden je graag op de hoogte van waar we ons mee bezig houden. Zie je iets waar je meer van wil weten of heb je andere vragen? Laat het ons weten! We vinden het altijd leuk om er meer te vertellen, h.e.a. uit te zoeken en vrijblijvend met je te sparren om plannen aan te scherpen. Dat kan voor een eerste schets ook efficiënt als collega op afstand!
Creatieve invalshoeken die je content laten opvallen
Social media en digitale marketing zijn onmisbaar geworden in de online wereld. Maar hoe zorg je ervoor dat jouw content niet verdwijnt in de massa, maar juist de aandacht trekt? De sleutel ligt in het slim kiezen van de juiste invalshoek. Met een sterke strategie en een bewuste aanpak kun je jouw doelgroep beter bereiken en betrekken. In dit artikel bespreken we hoe je met verschillende invalshoeken jouw content kunt versterken en betere resultaten behaalt.
Mijn start bij IDN
Mijn start bij IDN
Hi, mijn naam is Mandy! Sinds midden januari ben ik werkzaam bij IDN als marketing & sales consultant en projectondersteuner. Graag neem ik jullie mee in mijn eerste weken bij IDN en deel ik mijn ervaringen tot nu toe.
Mijn eerste weken bij IDN
Mijn eerste weken bij IDN
Hallo, mijn naam is Liza Laverman! Sinds 1 december ben ik werkzaam bij IDN als marketingconsultant, en ik wil jullie graag meenemen in mijn eerste weken.
Van afstuderen tot groei: Mijn ervaring bij IDN
Een terugblik op zes leerzame maanden
Mijn naam is Dewi en ik ben afgestudeerd in Communicatie en Multimedia Design. De afgelopen zes maanden heb ik met veel plezier mijn afstudeerstage bij IDN voltooid. Het was een intensieve, maar vooral leerzame periode waarin ik de vrijheid kreeg om aan mijn afstudeerproject te werken, terwijl ik tegelijkertijd de kans had om bij te dragen aan diverse interessante projecten binnen het bedrijf.
Employer Branding: Versterk je bedrijfsimago
Ben je actief op zoek naar personeel? Dan is een goede recruitmentstrategie essentieel. Maar daarnaast is het ook belangrijk om jezelf als bedrijf en werkgever effectief te positioneren. Dit wordt ook wel employer branding of werkgeversmerk genoemd. Een krachtig werkgeversmerk zorgt ervoor dat je een voorkeurspositie creëert in de mindset van je huidige medewerkers en bij potentieel nieuw talent. Met een sterke employer branding trek je dus gemakkelijker de juiste mensen aan, maar ook kun je je onderscheiden in een competitieve arbeidsmarkt. In deze blog vertel ik je meer over hoe je dit precies doet.
Neemt AI je baan over, of helpt het je jouw werk beter te doen?
Het gebruik van AI voor werk of school is voor veel mensen onmisbaar geworden. Als student kan ik niet ontkennen dat ik ook weleens een stuk van mijn verslag heb laten schrijven door ChatGPT (hopelijk lezen mijn docenten deze blog niet). Natuurlijk gebruik ik AI niet voor alles en dit zou ik ook zeker niemand aanraden. Maar het gebruik van AI kan voor dagelijkse handelingen erg relevant zijn. In deze blog vertel ik je over deze toepassingen.