Voor jouw corporate identity en DTP
IDN staat voor je klaar om je corporate identity (huisstijl) te realiseren, door te ontwikkelen of uit te breiden met diverse DTP werkzaamheden.
DTP staat voor desktoppublishing en is de noemer voor de creatie van materialen voorafgaand aan de publicatie. Denk aan visitekaarten, flyers, folders of ander promotioneel design- en drukwerk.
De voordelen
- Ervaren DTP'ers
- Synergie met social media & website
- Professioneel geregeld
- Structuur via styleguide / styletile
Logodesign
Een goede eerste indruk is essentieel, deze is immers blijvend. Je moet als organisatie dus in positieve zin blijven hangen bij je doelgroep. Een logo moet daarom herkenbaar en tijdloos zijn. Daarnaast is een logo allang niet alleen meer iets voor op een visitekaart of briefpapier, het moet ook goed te gebruiken zijn op social media. Een beeldmerk moet als label dienen. IDN helpt je met de filosofie, de creatie en het uitrollen.
Corporate identity
Logo, check? Dan dient deze verwerkt te worden in diverse elementen die je als organisatie dagelijks gebruikt. Of het nu gaat om visitekaartjes, online gebruik (social media, avatars), promotiematerialen of op werkkleding, een huisstijl toont professionaliteit en laat zien wie je bent. Wanneer dit nog ontbreekt, nog niet volledig de 'spelregels' vertelt of vernieuwd dient te worden, kunnen we je helpen. Een stijlgids brengt bijvoorbeeld orde en consistentie. Ook voor derden die met uw beeld- en woordmerk aan de haal gaan.

Promotiematerialen
Huisstijl in orde? Dan over naar naamsbekendheid! Passend bij je DNA en ambities leveren al jouw digitale promotieproducten drukklaar aan. Zo zijn wij ook op dit vlak van dienst bij de verspreiding van jouw identiteit, evenementen, beurzen of open dagen. Of het gaat om vlaggen, zuilen, usb-sticks of stickers. We ontzorgen je door jouw communicatieve uitingen professioneel te stroomlijnen.
Omdat promotiematerialen aandacht trekken en daarmee een belangrijk ingrediënt vormen voor naamsbekendheid, begeleiden we je graag bij de selectie. Daarbij letten we op de volgende pijlers:
1. Past het bij het bedrijfsbeeld?
2. Wat is het resultaat dat bereikt moet worden?
3. Komt de informatie op het promotiemateriaal goed over?
4. Schikt de grootte en leesbaarheid voor jouw doelgroep?
5. Past het bij de dienst- of productpresentatie?
6. Is het voorzien van een verzorgd uiterlijk?
7. Is de gekozen oplossing duurzaam?